SP Land van Cuijk wenst u fijne feestdagen

18 december 2021

SP Land van Cuijk wenst u fijne feestdagen

Het jaar 2021 is bijna ten einde. Hoe vind je de juiste woorden in een jaar waarin de wereld letterlijk op zijn kop stond? De offers waren voor ons allen groot. Van alle mensen die keihard hebben moeten werken tijdens de coronacrisis. De zorgmedewerkers, hulpverleners, chauffeurs en alle andere mensen die zo hard hebben gewerkt tijdens de crisis. Maar ook de mensen die noodgedwongen moesten thuiswerken of die geen baan meer hadden.

Natuurlijk ook alle mensen die in eenzaamheid hebben geleefd het laatste jaar. De mensen die helaas niet veilig waren thuis. Maar ook van de ouders die ineens ouder, leraar en werknemer tergelijk moesten zijn.

Tergelijk ontstonden er hartverwarmende acties en initiatieven. De solidariteit was meer dan hartverwarmend. Het laat zien wat de waarde is van onze samenleving. Dat we met elkaar de schouders er onder kunnen zetten en  elkaar kunnen helpen en ondersteunen waar dit nodig is in tijde van een pandemie zoals deze.

Het jaar 2022 hopen en zien wij met meer positiviteit tegemoet. Wij wensen u fijne feestdagen en een goede jaarwisseling. Een jaar met veel geluk, liefdevolle momenten, solidariteit en waarin we gelijkwaardig zijn aan elkaar.

Bestuur en fractie SP Land van Cuijk