Enquête verkeerssituatie Floralaan

5 maart 2016

Enquête verkeerssituatie Floralaan

Vandaag heeft de SP 400 enquêtes bezorgd aan aan- en omwonenden van de Floralaan in Boxmeer.  De Floralaan is een drukke straat waar dagelijks veel verkeer doorheen rijdt.  Mede door de geparkeerde auto's in de (onoverzichtelijke) bochten, op kruispunten en t- splitsingen kan rer hierdoor verkeershinder ontstaan. Hierbij kan ook de verkeersveiligheid in het geding komen.

Rijdt u regelmatig door de Floralaan? Dan zijn we benieuwd naar uw mening! Daarom heeft de Fractie van SP Boxmeer besloten om deze enquête te houden. Heeft u geen formulier in uw brievenbus gekregen? Geen probleem. Door op deze link te klikken komt u bij de enquête: https://boxmeer.sp.nl/form/enquete-verkeerssituatie-floralaan.

Foto: SP Boxmmer / www.boxmeer.nl

Op 18 maart aanstaande is de sluitingsdatum van deze enquête. We zullen de resultaten van het onderzoek bezien. Wellicht zullen wij, mede door de uitslag van dit onderzoek, met een voorstel komen om de verkeerssituatie aan de Floralaan aan te passen.

Namens de Fractie SP alvast hartelijk bedankt.