Nieuws, maart 2019

31 maart 2019

Hansa waait al jaren als een virus door Boxmeer

Vooral in het politieke landschap vallen velen ten prooi aan deze langdurige griepgolf, die uitgroeide tot ongekende hoogte.
Als het mogelijk geweest was dit met een goede antibiotica kuur te bestrijden, dan was de SP de eerste geweest die dit recept voorgeschreven had (helaas virussen zijn niet te behandelen met antibiotica).

18 maart 2019

Tot hier en niet verder.

Wij zijn voor het behoud van de natuur in onze gemeente en het gehele Land van Cuijk. Nog meer snelweg door ons gebied bestrijden we dan ook ten zeerste. Tuurlijk, dat er wat gedaan moet worden aan de verkeersdrukte onderstrepen wij ook. Er zijn al goede aanpassingen gedaan zoals een vernieuwd stuk van de N264 tussen Haps en Sint Hubert en de renovatie van de N324 tussen Grave en Oss. Om toch te zorgen voor een goede Oost-West verbinding zijn we voor verdere aanpassingen van de N264 zoals een grotere (turbo) rotonde in Sint Hubert en een nieuwe rondweg om Sint Hubert heen.

14 maart 2019

Actie op het station van Boxmeer en Cuijk.

Samen met SP Cuijk actie gevoerd op de stations van Boxmeer en Cuijk voor het verbeteren van de maaslijn. Onze kandidaat Mariëlla van Wijnen-Heijs en lijsttrekker Maarten Everling van de Provinciale Staten waren ook aanwezig om de noodzaak hiervan te onderstrepen.

11 maart 2019

Maaslijn actie donderdag 14 maart.

Aanstaande donderdag 14 maart vanaf 6.30uur houdt SP Boxmeer een
actie i.v.m. de Maaslijn, op het station in Boxmeer. De problemen op de Maaslijn houden aan. Storingen en treinen die uitvallen. Dit is
onacceptabel. Al jaren strijdt de SP in de gemeente, Provincie en de
Tweede Kamer voor een goede treinverbinding die betaalbaar, bereikbaar en toegankelijk is!

9 maart 2019

SP in de buurt

Vandaag is de SP in Cuijk-Noord geweest om van bewoners te horen wat er allemaal leeft. Veel interessante gesprekken gehad! Een buurt waar mensen vaak al lang en met plezier wonen. Maar er zijn ook zeker verbeterpunten. We gaan alle verhalen op een rijtje zetten en komen dan terug in de wijk.Lees verder
9 maart 2019

Op campagnetour

Van Roosendaal tot Sleeuwijk. Van Breda tot Helmond en van Eindhoven tot Boxmeer. Door heel Brabant heen trokken onze mensen de wijken in. Boodschap: ga stemmen op 20 maart en kies voor rechtvaardigheid. Nu, SP!