Huur te duur

19 februari 2015

Huur te duur

Binnenkort gaat ook de afdeling Cuijk aan de slag met de actie Huur te Duur. Door de huurverhogingen van de afgelopen twee jaar - en er staat er nóg een aan te komen - staat veel huurders het water tot aan de lippen. Doordat hun woning te duur is geworden voor huurtoeslag, raken zij die ook nog kwijt, en vervallen direct in pure armoede.

Ben je huurder van een woning, en vind je dat de huurverhogingen van de afgelopen twee jaar de spuigaten uitlopen? Vind je ook dat sociale huurwoningen niet asociaal geprijsd mogen worden? Wil je dat het kabinet de woningcorporaties juist moet dwingen te investeren in sociale woningbouw, in plaats van huurders die 'te goedkoop' wonen hun huis uit te pesten? Kom dan in actie!

We moeten als huurders onze krachten bundelen tot één landelijke beweging waar de regering niet omheen kan. Wil je weten hoe? Meld je dan om uitgenodigd te worden voor de aftrap van deze actie. Bel Peter van Holland: 06-15106311 of stuur een mailtje naar cuijk@sp.nl